
Η όλη οργάνωση είναι πλέον αρκετά καλή, αν και το κοινό στο τέλος εξακολουθεί να κανει ένα σοβαρό φάουλ, ξεκινώντας την αποχώρησή του, με τους συντελεστές της όπερας ακόμη επί σκηνής! Καφρίλα. Καφρίλα που, παραδόξως, αρχικά δεν αφορούσε κύπριους αφού οι πρώτοι που αποχωρούσαν ήταν οι "πολιτισμένοι" Άγγλοι θεατές.
Κάφροdite
Η άλλη καφρίλα είναι αυτή η διάκριση που θέλει τους επίσημους και τους παρατρεχάμενούς τους, σαν αχόρταγα όντα που όπου βρίσκονται να πρέπει να τα ταϊζουν. Ακόμα και στο 20lepto διάλειμμα μιας παράστασης όπερας. Σε περιφραγμένη παρακαλώ περιοχή των παρασκηνίων και αποκλειστικά για αυτούς. Στην παράσταση τουλάχιστον το τσιμπούσι γινόταν στα φανερά, σε αντίθεση με την περίπτωση των εγκαινίων της έκθεσης για την όπερα, προ μιας εβδομάδας, όταν οι "επίσημοι" φυγαδεύονταν μυστικά από τους διοργανωτές πίσω από την έκθεση για να φάνε ένα κεφτεδάκι χωρίς να τους πάρουν είδηση οι "κοινοί θνητοί". Η γυφτιά και η μικροπρέπεια σε όλο τους το μεγαλείο.
4 σχόλια:
με την γαμάτη γραμματοσειρά που χρησιμοποιείς, το 0 είναι ακριβώς το ίδιο με το ο, με αποτέλεσμα το 10ο να φαίνεται σαν 100...
Daimona ma xanneis? Mia xara fainontai! Ti skata ?
Κι εγώ 100 δίαβασα...
Όσο για την καφρίλα, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Αφού το περιλαμβάνει το εισητήριό τους και το παρέχουν οι διοργανωτές, τρώνε. Τόσο απλά...
Εσύ μήπως ενοχλήσε γιατί εσύ απλά περίμενες και δεν έτρωγες? (πλακίτσα :P )
Ήθελα πολύ να δω το Κάστρο που το φτιάξανε σε ιαπωνικό στυλ για τις ανάγκες της παράστασης, αλλά κάτι ο γάμος κάτι τα ατέλειωτα έργα σας στην παραλιακή, έφυγα τελικά χωρίς να το δω.
Δημοσίευση σχολίου