Γραφεία στοιχημάτων. Αυτοί συνήθως ξέρουν τί κάνουν, σκεφτεται κανείς, αφού παίζονται λεφτά στην υπόθεση. Άρα αυτός που έχει κακή απόδοση είναι και ο νικητής. Τελικά όμως ούτε αυτό συμβαίνει.
Τώρα στην ιστορία μπαίνει το google. Εδώ συνήθως σκέφτονται πολύπλοκα. Οπότε και στο θέμα Eurovision, αφού θα ασχολούνταν, έπρεπε να δράσουν παρόμοια. Η ιδέα είναι να έχουν μια πρόγνωση του αποτελέσματος βασιζόμενοι σε αυτό που κάνουν καλά. Google searching. Στο "Eurovision 2010 forecast" Σε κάθε μια από τις χώρες που απόψε θα έχουν δικαίωμα ψήφου, η google καταμετρά τις αναζητήσεις που γίνονται για κάθε ένα από τα υποψήφια τραγούδια. Βασικά υπολογίζουν το πόσο δημοφιλές είναι το κάθε τραγούδι μετρώντας τον αριθμό των ερωτημάτων που υποβάλλονται στην google για αυτό. Από 'κεί και πέρα στα πρώτα 10 τραγούδια της λίστας δίνουν αντίστοιχα τα 12ρια τα 10ρια κλπ. Με αυτό τον τρόπο φτιάχνουν μια δική τους ψηφοφορία κοινού. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο κοντά θα είναι το αποτέλεσμα της google με αυτό των τηλεφωνικών ψήφων, καθώς για το τελικό αποτέλεσμα θα μετρήσει και ψήφος από τοπικές επιτροπές.


1 σχόλιο:
Δημοσίευση σχολίου