“2.863 άνθρωποι πέθαναν” (κείμενο δίπλα στους πύργους)
“40 εκατομμύρια άνθρωποι μολυσμένοι με τον ιό HIV στον κόσμο” (δίπλα στον άνθρωπο)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον του AIDS”
“40 εκατομμύρια άνθρωποι μολυσμένοι με τον ιό HIV στον κόσμο” (δίπλα στον άνθρωπο)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον του AIDS”
“2.863 άνθρωποι πέθαναν” (δίπλα στους πύργους)
“824 εκατομμύρια άνθρωποι λιμοκτονούν στον κόσμο”. (δίπλα στο παιδί)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον της ΠΕΙΝΑΣ.”
“824 εκατομμύρια άνθρωποι λιμοκτονούν στον κόσμο”. (δίπλα στο παιδί)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον της ΠΕΙΝΑΣ.”
“2.863 άνθρωποι πέθαναν” (δίπλα στους πύργους)
“630 εκατομμύρια είναι άστεγοι σε όλο τον κόσμο”. (δίπλα στον άστεγο)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον της ΦΤΩΧΕΙΑΣ”.
“630 εκατομμύρια είναι άστεγοι σε όλο τον κόσμο”. (δίπλα στον άστεγο)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον της ΦΤΩΧΕΙΑΣ”.
Τί ακριβώς έγινε και γιατί η διαφήμιση σύμφωνα με τα mails κόπηκε δεν ξέρω, το μήνυμα της όπως και να έχει είναι ξεκάθαρο, και σίγουρα αυτό μόνο του δεν λύνει το πρόβλημα. Στην περίοδο δε της οικονομικής κρίσης, η κατάσταση στον πληθυσμό των ανεπτυγμένων χωρών έχει γίνει ακόμη πιο ομφαλοσκοπηκή, φυσιολογικά, πράγμα που απομακρύνει περισσότερο την ενασχόληση με αυτά τα προβλήματα...
2 σχόλια:
Φίλε, φοβερή ανακάλυψη!
Και συγκλονιστική η διαφήμιση!
Πραγματικά τρομερή διαφήμιση και εντυπωσιακοί οι παραλληλισμοί
Δημοσίευση σχολίου