Τρίτη, Απριλίου 07, 2009

Εγκλήματα "τιμής"

Πέρσι, τέτοια μέρα, μια 17χρονη κοπέλα, στο εκδημοκρατισμένο Ιράκ, λιθοβολήθηκε μεχρι θανάτου. Δημόσιος λιθοβολισμός από αρκετές εκατοντάδες τυφλωμένους από φανατισμό. Ο λόγος της μίνης του πλήθους; Η Dua Khalil Aswad, η δεκαεπτάχρονη κοπέλα, είχε κάνει το λάθος να ερωτευθεί, παραβαίνοντας τους θρησκευτικούς κανόνες. Ναι, το ξέρω σε μερικές κοινωνίες, ακόμα και στην θεωρητικά "ελεύθερη" δική μας, υπάρχουν πολλά "απαγορεύεται" που κάνουν τις εκκλησίες να φαίνονται εκτός τόπου και χρόνου. Είμαι κιόλας από τους ανθρώπους που πιστεύουν στην σημασία των "Ιερών και Οσίων" στο να διατηρείται ένας λαός σε συνοχή. Όμως είμαι της άποψης ότι τέτοιας φύσης "ιερά τερατουργήματα" δεν μπορεί να έχουν καμμιά θέση σε καμμιά κοινωνία. Έτσι κι αλλιώς η σχέση εκάστου με το Θείο είναι μονοσήμαντη και δεν μπορεί να χωρέσει σε καλούπια. Ανοίγωμεγάλη κουβάντα, το νιώθω, αλλά ήθελα με την αφορμή αυτή να στρέψω σήμερα την προσοχή μου σε αυτό το θέμα. Η Διεθνής Αμνηστία ήθελε να γίνει η 7η Απριλίου "Ημέρα κατά των εγκλημάτων τιμής", με αφορμή το περιστατικό. Δεν ξέρω αν έγινε και ούτε αν θα έχει και πολλή σημασία αν γίνει.

Παραθέτω στην συνέχεια κάτι που είχε ανεβεί στο youtube σχετικά. Προκαταβολικά σας ενημερώνω ότι το βίντεο περιλαμβάνει σκηνές βίας και υποκρισίας που μπορεί να ενοχλήσουν.

13 σχόλια:

Μετανάστης είπε...

Συνφωνώ απόλυτα μαζί σου, είναι αποτρόπαιο αθτό που συνέβει στο Ιράκ. Εκεί που το αναλογιζόμουνα όμως, ήρθαν στο μυαλό μου οι πάρα κάτω σκέψεις και αν μου επιτρέπεις να τις γράψω.

Ποιά η διαφορά μεταξύ του να πεθαίνει μια 17χρονη στο Ιράκ απο λιθοβολισμό και του να πεθαίνει μια 17χρονη στη πατρίδα μας απο ναρκωτικά ?

Υπάρχουν πολλά κοινά.
1.) Και στις δύο περιπτώσεις φταίει περισότερο η κοινωνία και λιγότερο το θύμα.
2.) Το αποτέλεμα είναι το ίδιο. Πεθαίνει η νεολαία.
3.) Η κοινωνία παραμένει απαθής. Και στις δύο περιπτώσεις αυτά συμβαίνουν για χρόνια, και κατά την άποψη θα συνεχίσουν να συμβαίνουν για χρόνια στο μέλλων.

Ας δούμε το δάσος και όχι το δένδρο. Πεθαίνουν περισσότεροι νέοι στη δική μας κοινωνία από ναρκωτκά παρά σ' αύτη την άλλη κοινωνία από λιθοβολισμούς.

Μιά άλλη ερώτηση έχω στο νού μου. Ποιός, ποιοί, ποιά είναι η κοινωνία ? Εμείς ! Ο κάθε ένας από μας είναι ενα μικρό κομματάκι της κοινωνίας μας. Δέν υπάρχει ένα άτομο, μιά οντότητα που να φέρει το όνομα 'κοινωνία'. Η κοινωνία είμαστε εμείς οι ίδιοι. Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Εγκλήματα τιμής διαπράττονται σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο στο Ιράκ ή σε ισλαμικές κοινωνίες. Απλά θυμήσου: "Πεθερός σκότωσε τον γαμπρό του επειδή...", ή "...σκότωσε τη γυναίκα του επειδή...".
Το περιστατικό που αναφέρεις έτυχε μεγαλύτερης κάλυψης επειδή βρίσκεται σε μια γωνιά της γης που "κάποιοι" ψάχνουν διαρκώς ευκαιρίες για να δικαιολογούν τα αίσχη τους.
Είναι αποτρόπαιο το γεγονός αυτό αλλά δε χρειάζεται να πας μέχρι το Ιράκ. Σίγουρα, στο Ισλάμ ισχύουν πολύ αυστηροί κανόνες. Όμως, ό,τι συμβαίνει εκεί συμβαίνει κι εδώ και παντού. Γι' αυτό, ας κοιτάξουμε να φτιάξουμε τη δική μας κοινωνία κι ας σταματήσουμε να αντανακλούμε τα δικά μας προβλήματα ό,που μας δείχνουν. Μη πέφτουμε στη παγίδα μερικών.

Ανήρ Πάφιος είπε...

Μετανάστη, σοβαρό το πρόβλημα που θίγεις αλλά νομίζω ότι τον παραλληλισμό σου δεν τον αντιλαμβάνομαι απόλυτα. Με την έννοια ότι ναι υπάρχει μια κοινωνική ευθύνη για το πρόβλημα των ναρκωτικών αλλά εξακολουθεί να άπτεται στο άτομο αν θα πέσει στην παγίδα τους. Ίσως και εκεί μπορούσε η κοινωνία να παίξει κάποιο ρόλο στο να κτίζει άτομα με ακέραιες προσωπικότητες κλπ. Η ουσιαστική διαφορά όμως είναι ότι το ένα αποτελεί κοινωνικό πρόβλημα, ή τουλάχιστον και η κοινωνία το δέχεται ως τέτοιο και θεωρητικά προσπαθεί να το αντιμετωπίσει (με ημίμετρα ίσως) ενώ τα εγκλήματα τιμής από τις κοινωνίες θεωρούνται οχι μόνο ως λογικά αλλά και επιβεβλημένα. Τα παραδείγματα που φέρνει ο Κώτσιος, είναι χαρακτηριστικά και είναι και οι ενδείξεις ότι ακόμα και σε περιοχές θεωρητικά πιο ανεπτυγμένες επικρατούν ακόμα τέτοιες λογικές.

Κώτσιο μου, το θέμα είναι ακριβώς αυτό. Τα εγκλήματα τιμής. Όχι τα εγκλήματα τιμής στο Ιράκ. Η αφορμή ήταν της δημοσίευσης ήταν το περιστατικό και η πρόθεση της διεθνούς Αμνηστείας για να κυρήξει την σημερινή μέρα "μέρα κατά των εγκλημάτων τιμής". Αν πρόσεξες στο κείμενο αναφέρομαι γενικά στα εγκλήματα τιμής και τις κοινωνίες.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ νομίζω ότι το αποτρόπαιο (όπως και πολλά άλλα) έχει να κάνει καθαρά με τις αρχές κάθε κοινωνίας. Δηλαδή αυτό που μοιάζει αποτρόπαιο για τον δυτικό τρόπο σκέψης δεν είναι και τόσο για μια μουσουλμανική κοινωνία ή μια φυλή της Αφρικής και το αντίστοφο.

Θεωρώ ότι είναι μεγάλο λάθος να κρίνουμε μία κοινωνία για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Κάθε μία έχει βρει τη δική της ισορροπία. Ποιος είναι αυτός που θα κρίνει ποια ισορροπία είναι καλύτερη? Εγώ σίγουρα ξέρω ότι δεν μπορώ να το κάνω...

Γενικά θεωρώ ότι τα μεγαλύτερα προβλήμα προκύπτουν όταν εξωτερικοί παράγοντες επεμβένουν στον τρόπο λειτουργίας κάποιων κοινωνικών και προσπαθουν να θέσουν νέους κανόνες. Όμως η κοινωνίες δεν είναι αρκετά όριμες για να κάνουν τέτοια άλματα και ξεκινάνε τα προβλήματα.

Κάθε λαός πρέπει να βρίσκει μόνος του το δρόμο του στην ιστορία. Και σίγουρα αν η κοινωνία δεν ευδοκιμεί με έναν τρόπο λειτουργίας θα προσπαθήσει να βρει νέους κανόνες που να τη διέπουν.

Madame Bovary είπε...

Ανώνυμε, όταν πρόκειται για την ανθρώπινη ζωή, δεν υπάρχει υποκειμενικό και αντικειμενικό, δυτική και ανατολίτικη θεώρηση. Δεν κρίνουμε εξ ιδίων τα αλλότρια, αν αυτό εννοείς.

Και δεν μπορώ να καταλάβω, τι αποκαλείς "ισορροπία"; Το να σκοτώνουν με αυτό το φρικτό τρόπο μια 17χρονη επειδή ερωτεύτηκε; Και επειδή η συγκεκριμένη κοινωνία λειτουργεί με αυτό τον απάνθρωπο τρόπο και μ'αυτό τον τρόπο ισορροπεί, σημαίνει πως αυτός ο τρόπος είναι και ο σωστός/κατάλληλος (για αυτήν);

Όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, οι κανόνες δεν έχουν καμία θέση. Δεν πρόκειται ποτέ να πειστώ ότι ναι, αυτοί είναι οι νόμοι τους, έτσι λειτουργεί η κοινωνία τους, και τι να γίνει; Κάθε άνθρωπος που σέβεται τη ζωή, όταν βλέπει σκηνές σαν κι αυτήν, εξοργίζεται.

arxwn είπε...

@Μετανάστης κάνεις περιέργες και κατά τη γνώμη μου λάθος συγκρίσεις. Θανάτοι και δολοφονίες συμβαίνουν παντού και είναι λίγο πολύ αναπόφεκτοι είτε από επιλογές του θύματος είτε από καθαρή ατυχία.

Πχ ότι τα ναρκωτικά σκοτώνουν το ξέρουν και τα 5χρονα αν εσύ γουστάρεις να χτυπάς ούτε τα ναρκωτικά φταίνε ούτε η κοινωνία. Θα μπορούσες να πάθεις το ίδιο σνιφάροντας κόλλα ή υπερκαταναλώνοντας ζάχαρη και λίπος.

Το τραγικό του θέματος είναι στο Ιράκ τέτοια συμπεριφορά είναι θεσμοθετημένη και αναμενόμενη από την εκεί κοινωνία.

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατί η κοπέλα δεν ήξερε τον κανόνα??
Δεν πιστεύω ότι ο παραλληλισμός είναι άστοχος.

@Madame Bovary
Μα με άλλον τρόπο βλέπεις εσύ κι εγώ τα πράγματα και με άλλον τρόπο ο μέσος Ιρακινός ή Zulu. Προφανώς ο καθένας θεωρεί ότι ο δικός του τρόπος σκέψης είναι σωστός. Αυτό που λέω είναι: ποιος είναι σε θέση να κρίνει???

Κι εγώ λέω ότι όσο και αν ανατρίχιασμα όταν είδα το βίντεο, και όσο και αν αναρωτήθηκα ποιο ζώο έχει τη δύναμη να σηκώσει την πέτρα και να την ρίξει στο κεφάλι της εξαδέλφης του γιατί ερωτεύτηκε, δεν είμαι σε θέση να κρίνω αυτούς τους ανθρώπους. Δεν είμαι σε θέση να κρίνω κανένα!!

Είναι άλλη κοινωνία, άλλοι άνθρωποι, τελείως διαφορετική κουλτούρα. Το καλά και τα κακά για αυτούς είναι διαφορετικά από τα δικά μας.

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν μία κοινωνία θέτουν τους κανόνες με τους οποίους αυτή λειτουργεί. Το κοινό που έχουν όλοι οι άνθρωποι είναι η επιθυμία τους να ευδαιμωνούν. Αν δεν το κάνουν θα προσπαθήσουν, αργά η γρήγορα, να αλλάξουν τις συνθήκες στις οποίες ζουν, και πολύ πιθανόν και τους κανόνες της κοινωνίας τους αν αυτές είναι που τους αποτρέπουν. Και έτσι αργά ή γρήγορα η κοινωνία θα έρθει σε μία ισορροπία.

Και ναι αν η κοινωνία ισορροπεί με αυτές τις αρχές και αξίες είναι δικαίωμα των ανθρώπων που την απαρτήζουν να ζούνε με αυτόν τον τρόπο.

Μετανάστης είπε...

@ Αρχων
@ Ανήρ Πάφιος

Εγώ βρίσκω παράξενο το σημερινό τρόπο σκέψεως των κυπρέων. Επομένως η περί ‘περίεργη’ αντίλυψη είναι αμοιβαία.

Τι με κόφτει εμένα ρε κουμπάρε ίντα που κάμνουν οι μουλλάες οι μουσουλμάνοι στα βάθη της Ανατολίας ???

Εμείς ελύσαμεν τα δικά μας τα προβλήματα τζιαί τωρά έννα ψιλοπιαστούμεν όπου γής ζώα βάρβαροι να ασχολούμαστιν μαζί τους να τούς λύσουμε τα προβλήματα τους ?

Που τζιαμέ τζιαί τζεί, λαλεί μια άλλη κυπριακή έκφραση.

Εγιώ αγαπώ τη πατρίδα μου τη Κύπρο που την εκαταστρέψαν, τζιαί εσκοτώσαν τη μισή μου οικογένια οι μουσουλμάνοι οι Τούρκοι. Εγώ ενδιαφέρομαι για τα προβλήματα της κυπριακής κοινωνίας που ένν δική μας και με πονεί. Εμένα αυτό που με πονεί ειναι η νεολαία της Κύπρου που καταστρέφετε που τα ναρκωτικά.

Έννοια πό ‘πιασεν τον κκέλην , πως ακρίβωσεν το χτένι.

Και γιατί δεν έχουν κοινά αυτές οι δύο περιπτώσεις ? Και στις δύο περιπτώσεις:

1.) Η κοινωνία, όσο αφορά τη νεολαία, είναι dysfunctional, και στη δική τους περίπτωση και στη δική μας.
2.) Η νεολαία πληρώνει τα σπασμένα. Στη δική τους περίπτωση εσκοτώσαν δια λιθοβολισμού τη νεαρή κοπέλλα, στη δική μας περίπτωση σκοτώνοντε απο τα ναρκωτικά οι δικοί μας νέοι.
3.) Και στις δύο περιπτώσεις η κοινωνία μπορεί μόνο να διορθωθεί απο αυτούς ταύτους που διοικούν τη κοινωνία και όχι από τα θύματα της κακοδιοικημένης κοινωνίας.

Εσχολίασα το αρχικό άρθρο όχι μόνο με βάση το περιεχόμενο του αλλά επιπλέων και επι της εγκυρότητος της σπουδαιότητος του για μάς τους Κυπρέους.

Δέν βλέπουμε τη δοκό που είναι μέσα στο δικό μας μάτι, βλέπουμε τι ξανία που είναι μέσα στο μάτι του άλλου. Με το ασχολούμαστε με τα προβλήματα των άλλων, παραμελούμε τη λύση των δικών μας προβλημάτων.

Και επείδη εγώ ενδιαφέρομαι περισσότερο για τη δική μας κοινωνία, δεν χάνω ευκαιρία όταν κάνω σχόλια πρώτιστον να παραλληλίζω το περιεχόμενο του αρχικού άρθρου με τα επιδιωκόμενα μου.

Σ’ αυτή τη περίπτωση (κατά την άποψη μου) βρήκα ορισμένα κοινά.

Ευχαριστώ

arxwn είπε...

Βαριέμαι να εξηγώ αλλά θα στο θέσω όσο πιο απλά μπορώ. Αν εσύ γουστάρεις να καταστραφείς ποιός είμαι εγώ να σε εμποδίσω αν οι επιλογές σου δε με επηρεάζουν σε προσωπικό επίπεδο ?

Αν υπήρχε κάποιος που θα μπορούσε να σου επιβάλει να μην κάνεις κάτι με δικαιολογία ότι θα "καταστραφείς" τότε γιατί να περιοριστεί εκεί. Θα μπορούσε να σου περιορίσει και άλλες ελευθερίες και μετά κλαφτα.

Από την άλλη έχεις στρατιές μουσουλμάνων στα βάθη της ανατολίας που ζουν βασικά το δικό τους μεσαίωνα με το version 3.0 του ταλμούδ. Προφανώς έχουν τους δικούς τους κανόνες , αλλά όταν παρεμβαίνουν με τόσο βίαιο τρόπο στη ζωή του συμπολίτη τους τότε πρέπει να σε ενδιαφέρει. Όχι μόνο για να αλλάξει η δική τους κοινωνία αλλά κυρίως επειδή οι μουσουλμάνοι έχουν σκορπιστεί σε όλο το πλανήτη και διεκδικούν με αξιώσεις να επιβάλουν το δικό τους τρόπο ζωής , να δικάζονται με δικούς τους νόμους και άλλα τέτοια όμορφα.

ΥΓ στα γραπτά (και ειδικά στα μακροσκελή) η προφορά καλό είναι να περισσεύει

Μετανάστης είπε...

Και γω βαριέμαι να εξηγώ αλλά το θεωρώ καθήκον να εξηγώ όταν το θέμα είναι σοβαρό.

Εγραψες φίλε:

« …Αν εσύ γουστάρεις να καταστραφείς ποιός είμαι εγώ να σε εμποδίσω αν οι επιλογές σου ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ? …»

Θα σου δώσω τους λόγους που διαφωνώ στο «δε με επηρεάζουν σε προσωπικό επίπεδο» Εδώ μιλαμε για χρήση ναρκωτικών.

Στο πολύ προσωπικό επίπεδο:

1.) Στο πολύ προσωπικό επίπεδο όταν στέλνω το παιδί μου στο σχολείο, δέν θέλω να βρίσκοντε τριγύρω του για ώρες κάθε μέρα χρήστες ναρκωτικών. Το παιδί μου είναι ανυπεράσπιστο από αυτό το κίνδυνο για πολλές ώρες.

2.) Όταν οδηγώ ή περπατώ στο δρόμο με τα παιδιά μου, αν κάποιος υπό την επίρροια των ναρκωτικών χάσει τον έλεγχο του αυτόκινήτου του και μου κτυπήσει τότε αυτό με επιρεάζει προσωπικά.


3.) Επιρεάζομαι προσωπικά όταν η Κυβέρνηση ξόδεύει τα δικά μου τα λεφτά (αυτά που μου αφαίρεσε από τη τζέπη μου μέσω φορολογίας) για να:

4.) Να πληρώση τον Αστυνομικό που κυνηγά τους ναρκέμπορους και τους ναρκωμανείς.


5.) Να πληρώση το Δικαστή που δικάζει τον ναρκωμανή και το ναρκέμπορο.

6.) Να πληρώση το Δεσμοφύλακα που φρουρή τούς καταδικασθέντες για ναρκωτικα.


7.) Να πληρώση τον εργολάβο που κτίζει φυλακές για τους καταδικασθέντες για ναρκωτικα.

8.) Να πληρώση τον γιατρό που κάμνει αποτοξείνωση τους ναρκωμανεις.


9.) Να πληρώση τα φάρμακα που ο γιατρός δίνει στο ναρκωμανή.

10.) Να πληρώση τη κοινωνική λειτουργό που βοηθά το ναρκωμανή να παρατήσει τα ναρκωτικά.


11.) Να πληρώση επίδομα ανεργείας στο ναρκωμανή.

12.) Και όταν ο ναρκωμανής μέινει απο λεφτά να πάρη τη δόση του και διαπράττει ληστέια ή όποιο έγκλημα να βρή λεφτα για τη δόση του, τότε παμε πίσω στον αριθμό 4 μεχρι 10.


13.) Οι ανθρώποι είναι κοινωνικά όντα και δημιουργούν οργανωνένες κοινωνίες όπου ο κάθε ένας συνεισφέρει επικοδομιτικά για μιά καλύτερη κοινωνία. Ο ναρκωμανής όχι μόνο ζημιώνει τη κοινωνία με βάση τα σημεία 1 μέχρι 12, αλλά εδώ παρατάσσω σημέιο 13 ότι ‘ο ναρκωμανής δεν συνεισφέρει’ και αυτό με επηρεάζει προσωπικά.

14.) Τα κέρδη απο το εμπόριο ναρκωτικών δεν καταλήγουν στο εθνικό ταμείο. Εισαγάγουμε κάτι το αχρήαστο και εξαγάγουμε (διότι έννεν μούχτιν τα ναρκωτικά) τα λεφτά του τόπου σε μια μακρινή Κολομβία ή Αφγανιστάν.

Τα αποτελέσματα της χρήσης ναρκωτικών τα βλέπουμε κάθε μέρα στη εφημερίδα. «Πατέρας ναρκωμανης πέθανε απο υπερβολική δόση και άφησε δυο παιδιά» Αυτά τα παιδια που άφησε θα τα συντηρήσει η Κυβέρνηση ( με τις φορολογιες που επιβάλλει στο κάθε σκληρά εργαζόμενο πολίτη).

Πριν δυό τρεις μέρες ένα πρωτοσέλιδο άρθρο έγραφε για κάποια πρώην ναρκωμανή ονόματι ‘Γλυκερία’ 23 χρονών έγκυο με 4 παιδιά. Παίρνει επίδομα 1.000 το μήνα απο τη Κυβέρνηση (ξέρεις που βρίσει τα λεφτά η Κυβέρνηση ε ? στις τζέπες των σκληρά εργαζομένων) και απαιτεί, άκουσον άκουσον !!! να της πληρώση η ‘Κυβέρνηση’ για μίαν οικοιακή βοηθό να της τανά !!!

Σταματώ, διότι εκουράστηκα να γράφω. Μπορώ να γράψω άλλους όχι 14 αλλά 114 λόγους ότι ο ναρκωμανής επηρεάζει όλους στη κοινωνία.

Ολα αυτά τα πιο πάνω δεν μας ενοχλούν και μας ενδιαφέρουν όπως έγραψες:

« … Από την άλλη έχεις στρατιές μουσουλμάνων στα βάθη της ανατολίας που ζουν βασικά το δικό τους μεσαίωνα με το version 3.0 του ταλμούδ. Προφανώς έχουν τους δικούς τους κανόνες , αλλά όταν παρεμβαίνουν με τόσο βίαιο τρόπο στη ζωή του συμπολίτη τους τότε πρέπει να σε ενδιαφέρει. Όχι μόνο για να αλλάξει η δική τους κοινωνία αλλά κυρίως επειδή οι μουσουλμάνοι έχουν σκορπιστεί σε όλο το πλανήτη …»

Τί να πώ ?


ΥΓ. Οπως είδες ακολούθησα τη παρώτρυνση σου και δεν έγραψα με ‘προφορά’. Φυσικά είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου να εκφράζομαι σε όποια γλώσσα θεωρώ κατάλληλη δεδομένων των περιστάσεων. Μιλώ και γράφω απταίστως 4 γλώσσες και κουτσά στραβά μιλώ άλλες 2. Αλλά προτιμώ στο κυπριακό χώρο να χρησιμοποιώ τη μητρική μου γλώσσα και προφορά όπου το θεωρώ κατάλληλο. Ελπίζω να μου επιτραπεί να διατηρήσω αυτό το δικαίωμα τρόπου έκφρασης, χωρίς να “επηρεάζω άλλους σε προσωπικό επίπεδο”

Ευχαριστώ.

Ιωάννα είπε...

Μα ποιος έχει την ευθύνη για την ύπαρξη των ναρκωματών? Δεν την έχει η ίδια η κοινωνία???

Η κοινωνία είναι υπεύθυνη και για τους ναρκωμανείς και για του κλέφτες και για τους δολοφώνους. Γι' αυτό και υποτίθεται ότι στις σύγχρονες κοινωνίες υπάρχει πρόνοια και για την επαναφορά των μαύρων προβάτων...

Δηλαδή τι προτείνεις?? Την εκαθάρηση της κοινωνίας από τους ναρκωμανείς και μετά όλα τα προβλήματα της κυπριακής κοινωνίας θα επιλυθούν??

arxwn είπε...

@Μετανάστης

Έγραψες ένα ολόκληρο σεντόνι από λογικοφανείς ανταπαντήσεις. Με την ίδιο ακριβώς την ίδια συλλογιστική διαδικασία επεκτείνω λίγο τον κατάλογο σου για να καταλάβεις το λάθος.

Χιλιάδες συμπολίτες μας πεθαίνουν κάθε χρόνο από καρδιακές παθήσεις που ωφείλεται κυρίως στην υπερκατανάλωση κρέατος , ζάχαρης κτλ. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσά χάνονται στη νοσηλεία αυτών των ανθρώπων. Και δε μιλάμε για ψιλά που παίρνουν τα προγράμματα επανένταξης από τα ναρκωτικά αλλά για πραγματικά ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσά. Γιατροί νοσοκόμες κτίρια , εγκαταστάσεις. Μάντεψε από που πληρώνονται όλα αυτά. Απο τους "σκληρά" εργαζόμενους. Και αυτό μόνο και μόνο για να τρώνε κάποιοι συμπολίτες μας αυτά που γουστάρουν. Ε όχι εμείς οι "σκληρά" εργαζόμενοι δε θα το ανεχθούμε , η κοινωνία δε πρέπει να μένει απαθής.ΑΡΑ πρέπει να απαγορεύσουμε το φαί , τη ζάχαρη και όλα τα παράγωγα τους. Να καταργηθούν πάραυτα η σούβλα , τα αμπελοπούλια , η ζελατίνα , τα λουκάνικα , οι σοκολάτες τα κέηκ , τα γλυκά , ο καφές κοκ.

Και τώρα που πήρα φόρα θα σου βάλω και μία άσκηση να κάνεις επέκταση από τα ναρκωτικά στο ποτό ,στα όπλα, στο στρατό , στο τζόγο ,στα αυτοκίνητα, στο αλκοόλ , στο κάπνισμα , στο ίντερνετ (εκεί να δεις κάψιμο) ,στα ονλαιν παιχνίδια , στη θρησκεία , στον εγωισμό , στα νεύρα , στην απογοήτευση ,στον έρωτα.
Ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα που έδωσες.

2) Για μένα τα ναρκωτικά είναι μια πολύ ωραία άσκηση αυτοέλεγχου . Όλοι ξέρουν τι παθαίνεις αν τα πάρεις παρόλα αυτά κάποιοι επιμένουν να μαστουρώνουν. Αν θέλεις το παιδί σου να είναι όσο το δυνατόν πιο ασφαλές δε θα σου συνηστούσα να φτιάξεις ένα αποστηρωμένο περιβάλλον αλλά να του δώσεις τις γνώσεις για το τι γίνεται γύρω του και τη στοιχειώδη λογική για να τις χρησιμοποιήσει.

Μετανάστης είπε...

@Αρχων

Συγνώμη και ειλικρινά απολογούμαι φίλε που καταχράστηκα το χώρο εδώ.

Είμαι καινούργιος στα blogs (δύο βδομάδες μόνο) και απ' ότι αντιλαμβάνομαι τώρα, ούτε γώ, ούτε τα σχόλια μου ανείκαν εδώ.

Honestly, no harm was intended. It was a matter of expressing myself.

Related Posts with Thumbnails