Τετάρτη, Οκτωβρίου 08, 2008

Επάνοδος

Μετά από ένα επιβαλλόμενο διάλειμμα, λόγω της μετεγκατάστασης μου στο Λονδίνο επανέρχομαι με μια δημοσίευση για την πόλη που με φιλοξενεί. Στην πρώτη μου επαφή με αυτήν, είχα κάνει μια διαπίστωση. Είχα δεί ότι σε αυτή την μεριά του κόσμου όλοι τρέχουν! Ε, λοιπόν, εδώ είμαι και πάλι, στο Λονδίνο, και ο κόσμος εξακολουθεί να τρέχει. Προβλέπω δε ότι από εβδομάδας θα είμαι και εγώ μεταξύ αυτών!

Οι πρώτες μου μέρες στην πόλη κύλισαν κάπως περίεργα. Ξαφνικά βρέθηκα... μόνος σε μια πόλη 7+ εκατομμυρίων! Επίσης, σημαντικό, δεν είχα πρόσβαση στο ίντερνετ. Για άλλη μια φορά πρόσεξα την εξάρτηση που προκαλεί αυτό το πράγμα, αν και μου άρεσε που επέστρεψα για λίγο στην προ διαδικτύου κατάσταση... Πλέον, έχω πρόσβαση, προφανώς, και όλαθα ξαναγίνουν όπως παλιά. Σχεδόν.

Η περιοχή στην οποία βρίσκεται το πανεπιστήμιο μου, το South Kensington, και όπου διαμένω, θεωρείται από τις "καλές" και ακριβές του Λονδίνου. Αυτό σίγουρα αντανακλάται στα ενοίκια και τις τιμές των υπηρεσιών και των προϊόντων. Τα ενοίκια τιμολογούνται με την εβδομάδα και οι τιμές τους θυμίζουν αυτές που πλήρωνα στην Πάτρα. Η αναλογία 1 τριάρι στην Πάτρα για ένα μήνα ισούται με ένα δωμάτιο εδώ για μια εβδομάδα, με κάπως φθηνότερο το δεύτερο.

Ένα όμως από τα καλά που έχει εδώ είναι ότι έχω "ξεχάσει" την μυρωδιά του τσιγάρου. Παντού, και εννοώ παντού απαγορεύεται το κάπνισμα. Βλέπεις κόσμο να κάθεται έξω από καφετέριες, pubs, κλπ για να καπνίσει! Η εκδίκηση του μή καπνιστή.

Με αυτά τα δυο σημειώνω την επάνοδο, τώρα πρέπει να πάμε σε κάποιο πάρτυ που διοργανώνει το student union. cheers!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails