Πέμπτη, Δεκεμβρίου 21, 2006

Μπαμπά, αυτοί τρέχουν

Χαιρετώ σας από το Λονδίνο. Εδώ η θερμοκρασία τείνει στο 0. Από όλες τις πλευρές. Και από τα πλην και από τα σύν. Οι δρόμοι εδώ στο κέντρο είναι γεμάτοι κόσμο καθ' όλη την μικρή διάρκεια της μέρας. Οι εμπορικοί κυρίως δρόμοι.

Πραγματικά, αν σταθείς σε κάποιο πεζοδρόμιο ένα με δύο λεπτά αξίζει να δεις τον κόσμο να περπατά. Είναι κάτι που μου έκανε τρομερή εντύπωση. Στο Λονδίνο δεν περπατούν. Απλά, αενάως, αδιαλείπτως και παντού, τρέχουν. Και μου δημιουργείται η απορία. Καλά οι κάτοικοι του Λονδίνου που βιάζονται να πάνε στις δουλειές τους, οι μερικές χιλιάδες τουριστών που είναι εδώ λόγω Χριστουγέννων (έτσι έλεγε ο οδηγός) αυτοί γιατί τρέχουν; Φαντάζομαι απλά διότι κρυώνουν. Λογική εξήγηση. Και προχτές που δεν είχε κρύο πάλι όμως έτρεχαν... Ο ρυθμός της ζωής σε αυτό το μέρος του κόσμου μου φαίνεται κουραστικός! Ίσως έχω βρει την πλήρη αντίθεση. Σίγουρα στο Λονδίνο, δεν έχουμε ακόμα βρει ένα πεζόδρομο γεμάτο καφετέριες στις οποίες να κάθεται με τις ώρες κόσμος για να πιεί τον καφέ του. Στις καφετέριες εδώ δεν κάθονται καθόλου. Αλλιώς εγώ τα ήξευρα τα πράματα!

1 σχόλιο:

Yiorgos είπε...

O grXter eide politismo kai sokaristike!!!

Related Posts with Thumbnails