Τετάρτη, Μαρτίου 18, 2009

Διαφήμιση που ενόχλησε;

Έχει κυκλοφορήσει με mail μια απόπειρα διαφήμισης - αφύπνησης του Mtv η οποία φαίνεται ότι κόπηκε αμά τη εμφανίση της. Πρόκειται για μια τριπλέτα με σχόλια και εικόνες που παραλληλίζουν το περιστατικό της 11ης Σεπτεμβρίου και την κατάσταση στον κόσμο, ζητώντας με ένα αυτονόητο τρόπο την ίδια ευαισθησία, αν όχι ανάλογη, για να αντμετωπιστούν προβλήματα όπως η φτώχεια, το AIDS και η πείνα. Η σειρά εικόνων και κειμένων ακολουθεί.
“2.863 άνθρωποι πέθαναν” (κείμενο δίπλα στους πύργους)
“40 εκατομμύρια άνθρωποι μολυσμένοι με τον ιό HIV στον κόσμο” (δίπλα στον άνθρωπο)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον του AIDS”

“2.863 άνθρωποι πέθαναν” (δίπλα στους πύργους)
“824 εκατομμύρια άνθρωποι λιμοκτονούν στον κόσμο”. (δίπλα στο παιδί)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον της ΠΕΙΝΑΣ.”

“2.863 άνθρωποι πέθαναν” (δίπλα στους πύργους)
“630 εκατομμύρια είναι άστεγοι σε όλο τον κόσμο”. (δίπλα στον άστεγο)
“Ο κόσμος ενωμένος εναντίον της τρομοκρατίας. Θα έπρεπε να είναι και ενωμένος εναντίον της ΦΤΩΧΕΙΑΣ”.

Τί ακριβώς έγινε και γιατί η διαφήμιση σύμφωνα με τα mails κόπηκε δεν ξέρω, το μήνυμα της όπως και να έχει είναι ξεκάθαρο, και σίγουρα αυτό μόνο του δεν λύνει το πρόβλημα. Στην περίοδο δε της οικονομικής κρίσης, η κατάσταση στον πληθυσμό των ανεπτυγμένων χωρών έχει γίνει ακόμη πιο ομφαλοσκοπηκή, φυσιολογικά, πράγμα που απομακρύνει περισσότερο την ενασχόληση με αυτά τα προβλήματα...

2 σχόλια:

MARINOS είπε...

Φίλε, φοβερή ανακάλυψη!

Και συγκλονιστική η διαφήμιση!

Ανήρ Πάφιος είπε...

Πραγματικά τρομερή διαφήμιση και εντυπωσιακοί οι παραλληλισμοί

Related Posts with Thumbnails