Παρασκευή, Ιουνίου 01, 2007

Για την Αμαλία

Σκεφτόμουνα και εγώ αν θα δημοσιεύσω το κείμενο που συμφωνήθηκε από πολλά παιδιά, από άλλους μπλόγκερ για την σημερινή ημέρα. Κάτι δεν με άφηνε να το κάνω. Κάτι μέσα μου με αποθάρυνε. Δεν ξέρω καν γιατί γράφω αυτές τις γραμμές. Τις γράφω ίσως με μια ελπίδα. Οι αράδες που άφησες, Αμαλία, στριφογυρίζουν συνεχώς μεσα στο μυαλό μου με πολλά γιατί. Ας διαβάσουμε ο καθένας τα όσα έγραψες, και ας αναλογιστούμε, ας κοιτάξουμε μέσα μας. Δεν υπάρχουν λόγια να πώ αυτά που νιώθω. Τα είπες όλα άλλωστε εσύ.

Αμαλία εύχομαι τουλάχιστον αυτοί που σε θυμόμαστε σήμερα να μην ξεχάσουμε. Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχή σου.

6 σχόλια:

par...alogos είπε...

Δεν ξέρω ρε grXter. Εγώ το δημοσίευσα ολόκληρο.
Ελπίζω αυτή μας η μαζική κίνηση να βοηθήσει κάπως τα πράγματα.
Το μέλλον θα δείξει...

Ανήρ Πάφιος είπε...

Μακάρι να βοηθήσει. Με αυτή την ελπίδα έγραψα και εγώ αυτό το κομματάκι. Μακάρι κάτι να γίνει.

Unknown είπε...

deite kai afto:
http://giatinamalia-blog.blogspot.com/

evlampia είπε...

Εγώ συμφωνώ με τον grX. Αν είναι να μετατρέψουμε τα μπλογκς σε μαζικά συλλαλητήρια έχουμε χάσει την μπάλα. Πιστεύω οτι το ιντερνετ λειτουργεί αλλιώς. Και γι αυτό έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να κινητοποιήσει και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο πάνω σε οποιοδήποτε θέμα. Ας μη γίνονται αυτοσκοπός οι μαζικές κινητοποιήσεις. Δεν είναι εκεί η ουσία.

evlampia είπε...

Pam νομίζω επαρεξήγησες με και να μου επιτρέψεις να σου εξηγήσω ακριβώς τι εννοώ με κίνδυνο να καταχραστώ λιο το χώρο τουτου του blog.
Δεν έχω κανένα κόλλημα με την ενημέρωση μέσω ιντερνετ, αντιθέτως είμαι πολλά υπέρ (γιατί παρόλο που μπορεί να γίνει αποπροσανατολιστική ώρες ώρες υπάρχει η δυνατότητα να διασταυρώνεις τις πηγές σου και να το ψάχνεις περισσότερο το θέμα)
Επίσης, για μένα, άλλο πράμα η ενημέρωση μέσω του μπλογκ σου, για οποιοδήποτε θέμα, και άλλο αυτή η μαζική τυποποιημένη "διαμαρτυρία" που έβαλε όλες τις φωνές κάτω που ένα σύνθημα. Θα σου εξηγήσω γιατί, αφου σου πω (γιατι νιώθω αδικημένη:P) οτι για την Αμαλία ήμουν που τους πρώτους ανθρώπους (νομίζω δηλαδη...) που έγραψαν στο μπλογκ τους, και έγραψα το όπως το ένιωθα,χωρις κάποιος να μου υποβάλει πως θα το γράψω, μαζί με το λινκ προς το μπλογκ της, για να μπει οποιος θέλει να το διαβάσει και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Τούτο 1μισι μήνα πριν πεθάνει. (οι πως θκιεβάζουν πολλοί το μπλογκ μου,απλά έτυχε να ενημερωθεί που τζαμέ ενας μπλογκερ με μεγάλη δημοτικότητα και να φκάλει το θέμα στη φόρα)
Απο στόμα σε στόμα εδιαδόθηκε η ιστορία και λίγο πριν να πεθάνει η Αμαλία είχε βγει και στα ΜΜΕ οπότε πλεον ήταν λίγοι αυτοί που δεν ήξεραν τη διευθυνση του ιστολογίου της και εν είχαν εστω μιαν αδρή εικόνα για την κατάσταση.
Μετα η κοπέλα επέθανε (δυστυχώς...) και άρχισαν όλοι να γράφουν αυθόρμητα στο μπλογκ τους 2 λόγια για να την αποχαιρετήσουν (κατι πολλα ωραίο κατ'εμένα και καθόλου μεμπτό) Παράλληλα εφούντωσεν η οργή κατά των χασάπηδων γιατρών που παίρνουν φακελλάκια και σκοτώνουν τον κόσμο. in fact, επρεπε να πεθάνει η Αμαλία για να θυμηθούμε οτι υπάρχουν καρκινοπαθείς σε τούτη τη χώρα και οι γιατροί εν ανήθικοι μπάσταρτοι που εν σέβουνται τίποτε. Που τζαμέ και κάτω αρκέψαν οι υπερβολές.
Κάποιοι εσκεφτήκαν να κάμουν την 1η του Ιούνη ημέρα Αμαλίας. Και αναλάβαν να εκπροσωπήσουν όλους τους μπλογκερς βγάζοντας μπάνερ με συνθήματα, αναλάβαν την σταυροφορία να ενημερώσουν τον κόσμο μέσω ενός κειμένου που ενιξέρω ποιος το εσκέφτηκε, αλλά σπάζει μου την το γεγονός οτι εν αφήσαν απλά την Αμαλία να μιλήσει για τον εαυτό της. Εν χρειάζουνται σταυροφορίες με σημαία τα μα8κια κανενός,για να γίνει η ενημέρωση για ένα τόσο σημαντικό θέμα. Το μπλογκ υπάρχει, μιλά, γιατί πρέπει να λαικίζουμε? Γιατί πρέπει σιου τζε καλά να το κάμουμε πιο δραματικό απ'οτι ήδη είναι (βλεπε βιντεοκλιπ με απαγγελίες) εν σου λέω να μεν το διαδόσεις, αλλά παίζει μεγάλο ρόλο ο τρόπος που το διαδίδεις. Κάποιον αλλο μπορεί να τον αγγίξει παραπάνω να δει το θέμα υπο το πρίσμα μιας διαδήλωσης. εγώ προτιμώ να το προσεγγίζω μέσω της πιο "δύσπεπτης" οδού.
Και εν τέλει, ναι είμαι αντιδραστική και αρέσκει μου να βρίσκω αρνητικά, και ενεν μελιντα, εν μελίνα :P

cheers

χιλια συγνώμη για το τεράστιο ποστ.Εν θα το ξανακαμω...

Ανήρ Πάφιος είπε...

Νομίζω Μελίν(τ)α με βρίσκεις σύμφωνο. Και εγώ είχα αποφασίσει να συμμετάσχω στην προσπάθεια, με την ελπίδα, να φανεί η κινητικότητα και ίσως οι πολλές φωνές να προβληματίσουν και να ανοίξουν ώτα μη ακουώντων. Διαβάζοντας το μανιφέστο που συμφωνήθηκε σε κάποια στιγμή νόμιζα ότι διάβαζα πλαίσιο παράταξης από συνέλευση. Τούτη η πολιτικ-προσέγγιση του ζητήματος δεν με έβρισκε σύμφωνο.

Από την άλλη το να είναι το μόνο θέμα σε όλα τα blogs για μια ημέρα το "Για την Αμαλία" νομίζω ότι είχε μια δική του σημασία. Με την ελπίδα αυτό να βάλει ένα λιθαράκι στην αφύπνιση πρώτα απ' όλους των πολιτών και μετά των κρατούντων.

Γι΄ αυτό και δεν δημοσίευσα το κείμενο αλλά απλά συμμετείχα στην κίνηση που έγινε, παραπέμποντας στο fakellaki. Νομίζω ότι ο πόνος και η οργή από τα κείμενα της Αμαλίας όπως με συγκλόνισαν εμένα θα συγκλόνιζαν τον οποιοδήποτε αφιέρωνε λίγο χρόνο να τα διαβάσει. Και θα τον συγκλόνιζαν πολύ περισσότερο από το όποιο μανιφέστο.

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ούτε μιλώ για αλλότρια κίνητρα πίσω από την προσπάθεια των παιδιών, απλά αισθάνομαι ότι ήταν κάτι που δεν με εξέφραζε ο συγκεκριμένος τρόπος ενημέρωσης.

________________________
α, και αναφορικά με το μέγεθος των σχολίων, μπορείτε να τα .. εκτείνετε όσο επιθυμείτε... Άλλωστε όλοι εδώ είναι συνηθισμένοι σε δημοσιεύσεις - σεντόνια.

Related Posts with Thumbnails